<<..Hakikat Dunia..>>







First of alL....tq sgt2 pada Allah sebab dengan izinNya dpt gk ana siapkan blog nie...Walaupun memakan masa...tp Alhamdulillah..puas ati untuk ana...maaf la kalau blog ni ade kena mengena dgn kehidupan antum semua...tp ana x de sikit pun nk kaitkn hidup ana dengan hidup antum....Just crik tempat yg blh ana share something...jom..usha2 dgn ape yg ade kt blog ana...harap antum bg skit komen..


Followers

About Me

My photo
pEy dEe, sErembAN, Malaysia
Ape nak cite pasal aku nie..erm..aku pun xtaw la....aku hanya manusia biase yg xtaw ape2..aku sedang belajar...belajar untuk tahu ape yg sepatutnya aku wt....erm...aku harap korang dapat tolong aku....

Thursday, August 11, 2011

Jangan Terpedaya oleh Dunia

APA ITU OBELISK? Saya pasti ramai daripada anda pernah terlihat binaan ini. Tetapi apa sebenarnya Obelisk ini? Kenapa ia berada di serata dunia, TERMASUKLAH DI NEGARA KITA, MALAYSIA sendiri? Tidak percaya? Teruskan membaca artikel ini untuk mengetahui kebenaran yang tersirat.





Obelisk ini sebenarnya berasal dari Tamadun Mesir Purba dibina untuk melambangkan Tuhan Matahari mereka (Ra) dan mereka percaya Ra wujud bersama Obelisk ini. Mereka telah membina lebih kurang 29 buah obelisk untuk Tuhan Ra mereka.

Tahukah anda kenapa umat Islam wajib melontar batu di Jamratul Ula, Wusta dan Aqabah? Ini adalah kerana tiang tersebut merupakan sebuah “obelisk” hasil dari tiang yang menjadi simbol pemerintahan Firaun pada zaman dahulu.
Dajjal dan tenteranya mengguna dan memanipulasi tenaga piramid (piramid pada hujung obelisk) dengan kaedah sains untuk tujuan yang jahat. Sebab itulah umat Islam wajib membaling batu di Jamratul sebagai tanda protes kepada manipulasi ini dan juga benci dengan iblis serta kejahatannya. Tidak ramai umat Islam yang memahami maksud simbolik kenapa perlunya membaling batu di Jamratul.

Semasa menunaikan Haji, umat Islam akan membaling batu sebanyak 7 kali dengan 7 biji batu dimulai dengan tertib di ketiga-tiga Jamratul bermula dari Jamratul Ula, Wusta dan Aqabah dengan niat:
Bismillah, Allahuakbar Rajman Lisyaitani wahizbih
(Dengan nama Allah, Tuhan Yang Maha Besar, aku melontar syaitan dan pengikut-pengikutnya)



Pertanyaan sekarang ini.. adakah simbol obelisk ada di malaysia..
Jawapannya : YA,ADA SIMBOL OBELISK DI MALAYSIA..

Buktinya ialah -



Pasti ramai antara kita yang tidak tahu dan perasan sebenarnya di Malaysia tidak terlepas dari binaan dajal ini. Obelisk di Malaysia terletak di Precint 2, Putrajaya. Idea siapa ini..? Siapa yang ada kaitan dalam membina simbol ini di malaysia..? Wallahualam.. Semua ini menjadi rahsia ALLAH..


Sabda Rasullulah: Barangsiapa yang menyerupai sesuatu kaum, maka seseorang itu terdiri dari kalangan mereka (iaitu kaum berkenaan). – Hadis Riwayat Abu Daud



untuk faham lebih lanjut mengenai KONSPIRASI DAJJAL.. mari lihat video di bahagian bawah blog..

klik sini untuk lihat videO >> KonSpirasi ziOnis & dajjaL

Terima kasih atas komitmen anda..

1 comment: