<<..Hakikat Dunia..>>







First of alL....tq sgt2 pada Allah sebab dengan izinNya dpt gk ana siapkan blog nie...Walaupun memakan masa...tp Alhamdulillah..puas ati untuk ana...maaf la kalau blog ni ade kena mengena dgn kehidupan antum semua...tp ana x de sikit pun nk kaitkn hidup ana dengan hidup antum....Just crik tempat yg blh ana share something...jom..usha2 dgn ape yg ade kt blog ana...harap antum bg skit komen..


Followers

About Me

My photo
pEy dEe, sErembAN, Malaysia
Ape nak cite pasal aku nie..erm..aku pun xtaw la....aku hanya manusia biase yg xtaw ape2..aku sedang belajar...belajar untuk tahu ape yg sepatutnya aku wt....erm...aku harap korang dapat tolong aku....

Monday, August 8, 2011

SahaBat.. FahaMi dAku..



LAILAHAILLALLAH.....
ASTAGFIRULLAH ALAZIM...


Istigfar banyak2 aku pd ALLAH... Terlalu banyak ujian.. sayangnya ALLAH pd kita.. kerana dengan dugaan yg telah ALLAH ciptakan ini mengajar kita erti kesabaran, penyesalan, pengorbanan.. mnguji keimanan kita sebagai sorang ISLAM... moga menjadi ISLAM yang HEBAT & JITU.. ALHAMDULILLAH... syukur pada ALLAH.. teguhkan dan tetapkan hati kami dengan CINTA darimu, ya ALLAH.. KAU kurniakn ku teman untuk menjadi pendorong tiap perjalanan hidup.. dalam NIKMATmu itu tersirat berjuta pengertian dan hikmah yang perlu difahami. sukarnya perjalanan hidup demi sebuah keHIDUPan yang kekal satu hari kelak..namun aku tahu GANJARANnya melebihi segala benda yang pernah terKURNIA di dunia yang hanya sementara ini.



TEMAN.. sesungguhnya aku x mengerti apa yang
tersirat di hati. kenapa tidak pernah mahu kau berkongsi dan meluahkan segala apa yang kau rasakan walaupun ianya menjadi DURI dalam hati.. ku mahu kau tahu.. sakit kerana duri keJUJURan itu lebih indah. Ku mahu tiap saat yang berlaku padamu menjadi NAFAS dan NADI yang juga ku rasa. teman, mengertilah dikau,
ku hanya mahukan kejujuran darimu, mahu menjadi pendamping setia tika kau senang ataupun sakit. siapa aku.?? siapa mereka..?? adakah SAHABAT itu RAMAI..?


fAHamiLah DakU, tEman..!!



No comments:

Post a Comment